Obchodné podmienky

OBCHODNÉ PODMIENKY SPOLOČNOSTI

MAX TRADING s.r.o.

1.      ÚVODNÉ USTANOVENIA

1.1               Tieto Obchodné podmienky („obchodné podmienky“) spoločnosti MAX TRADING s.r.o., Podolská 103/126, Podolí, 147 00 Praha 4, IČO: 25331922, zapísanej v obchodnom registri vedenom Mestským súdom v Prahe, oddiel C, vložka 170503 („predávajúci“), upravujú vzájomné práva a povinnosti zmluvných strán, ktoré vznikajú v súvislosti alebo na základe kúpnej zmluvy („kúpna zmluva“) uzatvorenej medzi predávajúcim a inou fyzickou alebo právnickou osobou („kupujúci“).

1.2               Spotrebiteľ je fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní kúpnej zmluvy nekoná v rámci svojej obchodnej alebo inej podnikateľskej činnosti, alebo v rámci samostatného výkonu svojho povolania. Podnikateľ je fyzická alebo právnická osoba, ktorá pri uzatváraní kúpnej zmluvy vykonáva zárobkovú činnosť živnostenským alebo iným obdobným spôsobom samostatne, na vlastný účet a zodpovednosť, so zámerom vykonávať ju sústavne a za účelom dosiahnutia zisku. Ak kupujúci v objednávke uvedie svoje identifikačné číslo (IČO), berie na vedomie, že sa na neho nevzťahujú pravidlá uvedené v týchto obchodných podmienkach vzťahujúce sa len na spotrebiteľov, a to najmä ‎články 7 a ‎8 týchto obchodných podmienok. Práva a povinnosti podnikateľov, čo sa týka zániku kúpnej zmluvy či práv z vadného plnenia, vyplývajú priamo zo zákona č. 513/1991 Zb., Obchodný zákonník, v znení neskorších predpisov

1.3               Uzatvorenie kúpnej zmluvy sa uskutočňuje dištančným spôsobom, a to aj v prostredí internetového obchodu predávajúceho, ktorý je prevádzkovaný na internetovej stránke umiestnenej na adrese https://eshop.tarani.sk/ („webová stránka“), prostredníctvom rozhrania webovej stránky („webové rozhranie obchodu“).

1.4               Dojednania odchylné od týchto obchodných podmienok je možné individuálne dohodnúť pri uzatváraní kúpnej zmluvy. Odchylné dojednania v kúpnej zmluve majú prednosť pred ustanoveniami obchodných podmienok.

1.5               Ustanovenia týchto obchodných podmienok sú neoddeliteľnou súčasťou kúpnej zmluvy, čo kupujúci potvrdzuje svojím súhlasným vyhlásením vo webovom rozhraní pri odoslaní objednávky. Kúpna zmluva a obchodné podmienky sú vyhotovené v slovenskom jazyku.

1.6               Znenie obchodných podmienok môže predávajúci jednostranne meniť či doplňovať. Týmto ustanovením nie sú dotknuté práva a povinnosti vzniknuté počas účinnosti predchádzajúceho znenia obchodných podmienok, pričom pre zmluvné strany kúpnej zmluvy sú záväzné ustanovenia obchodných podmienok platných v čase uzavretia kúpnej zmluvy.

2.                 UZATVORENIE KÚPNEJ ZMLUVY

2.1               V prípade kúpy tovaru na diaľku (najmä prostredníctvom webového rozhrania obchodu alebo na základe komunikácie telefonicky, alebo e-mailom) dochádza k uzavretiu kúpnej zmluvy potvrdením objednávky predávajúcim prostredníctvom e-mailu alebo telefonicky. V prípade, že predávajúci neprijme príslušnú objednávku tovaru do troch (3) pracovných dní, kupujúci už nie je objednávkou viazaný.

2.2               Nebezpečenstvo škody na tovare prechádza na kupujúceho prevzatím tovaru kupujúcim.

2.3               Kupujúci berie na vedomie, že predávajúci nie je povinný uzavrieť kúpnu zmluvu s kupujúcim, najmä ak je kupujúcim osoba, ktorá v minulosti podstatným spôsobom porušila kúpnu zmluvu alebo tieto obchodné podmienky, alebo osoba, ktorá je v omeškaní s úhradou splatných záväzkov voči predávajúcemu.

3.                  CENA TOVARU A PLATOBNÉ PODMIENKY

3.1               Kúpna cena tovaru je vždy uvedená pre kupujúceho, ktorý je spotrebiteľom, vrátane všetkých daní a poplatkov.

3.2               Cenu tovaru a prípadné náklady spojené s balením a dodaním tovaru podľa kúpnej zmluvy môže kupujúci zaplatiť predávajúcemu spôsobmi dohodnutými v objednávke alebo v potvrdení objednávky, v závislosti od aktuálnych možností predávajúceho, druhu a množstva objednaného tovaru. Predávajúci je oprávnený požadovať od kupujúceho zloženie zálohy na objednaný tovar.

3.3               V prípade platby v hotovosti alebo na dobierku je kúpna cena splatná pri prevzatí tovaru. V prípade bezhotovostnej platby je kúpna cena splatná do troch (3) pracovných dní od uzavretia kúpnej zmluvy; v prípade omeškania so zaplatením kúpnej ceny je predávajúci oprávnený odstúpiť od príslušnej kúpnej zmluvy.

3.4               V prípade bezhotovostnej platby je povinnosť kupujúceho zaplatiť kúpnu cenu splnená v okamihu pripísania príslušnej sumy na účet predávajúceho.

3.5               Ak je to v obchodnom styku obvyklé alebo ak tak ustanovujú všeobecne záväzné právne predpisy, predávajúci vystaví kupujúcemu daňový doklad - faktúru za platby uskutočnené na základe kúpnej zmluvy. Predávajúci je platiteľom dane z pridanej hodnoty. Daňový doklad - faktúru vystaví predávajúci kupujúcemu po zaplatení ceny tovaru a zašle ho v elektronickej podobe na elektronickú adresu kupujúceho.

4.                  PREPRAVA A DODÁVKA TOVARU

4.1               Preprava tovaru z uzatvorenej kúpnej zmluvy, pokiaľ sa tovar nepreberá priamo v prevádzke predávajúceho, sa uskutočňuje spôsobom, ktorý si kupujúci zvolí v procese objednávky.

4.2               V prípade, že sa spôsob prepravy dohodne na základe osobitnej požiadavky kupujúceho, kupujúci znáša riziko a všetky dodatočné náklady spojené s týmto spôsobom prepravy.

4.3               Ak je predávajúci podľa kúpnej zmluvy povinný dodať tovar na miesto určené kupujúcim, kupujúci je povinný prevziať tovar pri jeho dodaní.

4.4               Ak nie je dohodnutý čas plnenia, predávajúci dodá tovar kupujúcemu bez zbytočného odkladu po uzavretí kúpnej zmluvy, najneskôr však do tridsiatich (30) dní. Ak si kupujúci v tejto lehote tovar neprevezme, má predávajúci nárok na poplatok za uskladnenie v obvyklej výške.

4.5               Ak má predávajúci odoslať tovar kupujúcemu, tovar je kupujúcemu dodaný v čase, keď ho dopravca odovzdá kupujúcemu alebo osobe určenej kupujúcim. Ak však kupujúci určil dopravcu bez toho, aby mu ho predávajúci ponúkol, tovar sa považuje za dodaný kupujúcemu, keď ho predávajúci odovzdá dopravcovi. Práva kupujúceho voči dopravcovi tým nie sú dotknuté.

4.6               V prípade, že z dôvodov na strane kupujúceho je potrebné dodať tovar opakovane alebo iným spôsobom, ako bolo dohodnuté, je kupujúci povinný uhradiť náklady spojené s opakovaným dodaním tovaru alebo náklady spojené s iným spôsobom dodania.

4.7               V prípade voľby osobného odberu objednaného tovaru, ak tento predávajúci poskytuje, je kupujúci vždy povinný počkať na doručenie potvrdzujúceho e-mailu s výzvou na prevzatie tovaru. Tovar nebude možné vyzdvihnúť pred zaslaním takéhoto oznámenia. Tovar bude k dispozícii na odbernom mieste počas siedmich (7) pracovných dní odo dňa odoslania výzvy na jeho vyzdvihnutie.

4.8               Pri prevzatí tovaru od dopravcu je kupujúci povinný skontrolovať neporušenosť obalu tovaru a v prípade akýchkoľvek vád tieto bezodkladne oznámiť príslušnému dopravcovi. V prípade porušenia obalu, ktoré naznačuje, že so zásielkou bolo manipulované, kupujúci nesmie zásielku od dopravcu prevziať.

4.9               Ďalšie práva a povinnosti zmluvných strán pri preprave tovaru môžu upravovať osobitné dodacie podmienky príslušného dopravcu.

5.                  ZODPOVEDNOSŤ ZA VADY, NÁROKY Z VÁD TOVARU A ZÁRUKA ZA AKOSŤ

5.1               Práva a povinnosti zmluvných strán v súvislosti so zákonnou zodpovednosť predávajúceho za vady a nároky z vád tovaru sa spravujú príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi, a to primárne zákonom č. 40/1964 Zb., Občiansky zákonník v znení neskorších právnych predpisov a zákonom č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

5.2               Ďalšie práva a povinnosti zmluvných strán súvisiace so zodpovednosťou predávajúceho za vady upravuje reklamačný poriadok predávajúceho, ktorý tvorí prílohu týchto obchodných podmienok.

6.                  NIEKTORÉ ŠPECIFIKÁ PREDAJA TOVARU PROSTREDNÍCTVOM WEBOVÉHO ROZHRANIA OBCHODU

6.1               ÚČET KLIENTA

6.1.1         Na základe registrácie kupujúceho na webovej stránke môže kupujúci pristupovať do svojho používateľského rozhrania („zákaznícky účet“). Prostredníctvom svojho zákazníckeho účtu môže kupujúci, okrem iného, vykonávať objednávanie tovaru. Pre aktiváciu zákazníckeho účtu je nutné vyplniť všetky povinné polia registračného formulára a potvrdiť súhlas s týmito obchodnými podmienkami a podmienkami spracovania osobných údajov uvedenými v Zásadách spracovania osobných údajov.

6.1.2         Pri registrácii na webovej stránke a pri objednávaní tovaru je kupujúci povinný uvádzať správne a pravdivé údaje. Kupujúci je povinný aktualizovať údaje v zákazníckom účte v prípade akejkoľvek zmeny. Údaje uvedené kupujúcim v zákazníckom účte a pri objednávaní tovaru považuje predávajúci za aktuálne a správne.

6.1.3         Prístup k zákazníckemu účtu je zabezpečený používateľským menom a heslom. Kupujúci je povinný zachovávať dôvernosť informácií potrebných na prístup k svojmu zákazníckemu účtu. Kupujúci nie je oprávnený umožniť tretím stranám používať svoj zákaznícky účet.

6.1.4         Predávajúci je oprávnený zrušiť zákaznícky účet, a to najmä ak:

(a)    kupujúci nepoužíval svoj zákaznícky účet dlhšie ako štyridsaťosem (48) mesiacov;

(b)    informácie poskytnuté kupujúcim v rámci registrácie sú úmyselne nesprávne; alebo

(c)    kupujúci poruší svoje povinnosti vyplývajúce z kúpnej zmluvy a/alebo týchto obchodných podmienok.

6.1.5         Kupujúci berie na vedomie, že zákaznícky účet nemusí byť dostupný nepretržite, najmä s ohľadom na nevyhnutnú údržbu hardvérového a softvérového vybavenia predávajúceho alebo nevyhnutnú údržbu hardvérového a softvérového vybavenia tretích strán.

6.2               OBJEDNÁVANIE TOVARU CEZ WEBOVÉ ROZHRANIE OBCHODU

6.2.1          Kupujúci zadáva objednávky prostredníctvom svojho zákazníckeho účtu.

6.2.2         Ak to webové rozhranie obchodu umožňuje, kupujúci si môže objednať tovar aj bez registrácie priamo z webového rozhrania obchodu. Na uskutočnenie nákupu je potrebné vyplniť všetky povinné polia objednávkového formulára a potvrdiť svoj súhlas s týmito podmienkami a oboznámenie sa s podmienkami spracovania osobných údajov uvedenými v Zásadách ochrany osobných údajov.

6.2.3         Kupujúci berie na vedomie, že predávajúci nie je povinný v odôvodnených prípadoch uzavrieť kúpnu zmluvu na ponúkaný tovar.

6.2.4         Webové rozhranie obchodu obsahuje informácie o tovare, vrátane cien jednotlivých tovarov. ‎Ceny tovaru zostávajú v platnosti počas ich zobrazenia vo webovom rozhraní obchodu bez toho, aby boli dotknuté ustanovenia článku ‎6.2.15 týchto obchodných podmienok. Toto ustanovenie neobmedzuje možnosť predávajúceho uzavrieť kúpnu zmluvu za individuálne dohodnutých podmienok.

6.2.5         Webové rozhranie obchodu obsahuje aj informácie o nákladoch spojených s balením a doručením tovaru vrátane spôsobov doručenia. Informácie o nákladoch spojených s balením a doručením tovaru uvedené vo webovom rozhraní obchodu sú platné len v prípadoch, keď je tovar doručovaný na území Slovenskej republiky. Dodávky mimo tohto územia sa môžu uskutočniť len na základe individuálnej dohody medzi predávajúcim a kupujúcim.

6.2.6         Pre objednanie tovaru vyplní/potvrdí kupujúci objednávkový formulár vo webovom rozhraní obchodu. Objednávkový formulár obsahuje informácie o:

(a)    objednávanom tovare (kupujúci vloží objednaný tovar do elektronického nákupného košíka vo webovom rozhraní obchodu);

(b)    spôsobe úhrady kúpnej ceny tovaru, informácie o požadovanom spôsobe dodania objednaného tovaru;

(c)    informácie o nákladoch spojených s dodaním tovaru; a

(d)    týchto obchodných podmienkach a podmienkach spracúvania osobných údajov uvedený v Zásadách ochrany osobných údajov.

(„objednávka“).

6.2.7         Pred odoslaním objednávky predávajúcemu umožňuje webové rozhranie obchodu kupujúcemu skontrolovať a zmeniť údaje, ktoré zadal do objednávky, a to aj s ohľadom na možnosť kupujúceho zistiť a opraviť chyby, ku ktorým došlo pri zadávaní údajov do objednávky.

6.2.8         Pred odoslaním objednávky je kupujúci informovaný aj o konečnej cene nákupu, ktorá zahŕňa súčet cien za vybraný tovar vložený do košíka a cenu za dopravu tohto tovaru.

6.2.9         Kupujúci odošle predávajúcemu objednávku alebo návrh na uzavretie kúpnej zmluvy kliknutím na tlačidlo "OBJEDNAŤ S POVINNOSŤOU PLATBY". Informácie uvedené v objednávke považuje predávajúci za správne.

6.2.10     Predávajúci bezodkladne po prijatí objednávky potvrdí kupujúcemu jej prijatie elektronickou poštou na adresu elektronickej pošty kupujúceho uvedenú v zákazníckom účte alebo v objednávke ("elektronická adresa kupujúceho"), pričom takéto potvrdenie nie je prijatím návrhu na uzavretie kúpnej zmluvy v zmysle článku ‎2.1 týchto obchodných podmienok.

6.2.11     Predávajúci je vždy oprávnený v závislosti od charakteru objednávky (množstvo tovaru, výška kúpnej ceny, predpokladané náklady na dopravu) požiadať kupujúceho o dodatočné potvrdenie objednávky (napríklad písomne alebo telefonicky) pred uzavretím kúpnej zmluvy.

6.2.12     Kupujúci má právo zrušiť objednávku (zmeniť ju a opraviť), t. j. odvolať svoj návrh na uzavretie kúpnej zmluvy, a to bez akýchkoľvek sankcií až do okamihu prijatia návrhu na uzavretie kúpnej zmluvy v zmysle článku ‎2.1 týchto obchodných podmienok.

6.2.13     Objednávku, ktorá nie je so súhlasom predávajúceho vykonaná v súlade s týmito obchodnými podmienkami, je predávajúci oprávnený neprijať alebo ju kupujúcemu vrátiť na doplnenie a poskytnúť mu na to primeranú lehotu. Jej márne uplynutie má za následok, že sa objednávka kupujúceho považuje za objednávku, ktorá nebola nikdy doručená.

6.2.14     Aby sa predišlo pochybnostiam, kúpna zmluva nie je uzavretá, ak predávajúci objednávku kupujúceho neprijme alebo ju prijme s výhradou.

6.2.15     Predávajúci si vyhradzuje právo na akékoľvek zmeny tovaru a cien v internetovom obchode. Ponuka tovaru zobrazená v internetovom obchode, vrátane tovaru vo výpredaji alebo v akcii, je platná len do vyčerpania zásob alebo do straty schopnosti predávajúceho plniť, pričom počet výrobkov v akcii alebo platnosť ponuky musí byť vždy osobitne uvedená na webovej stránke.

6.2.16     Uzatvorením kúpnej zmluvy kupujúci (registrovaný alebo neregistrovaný) súhlasí s týmito obchodnými podmienkami a vyhlasuje, že mal možnosť sa s týmito obchodnými podmienkami oboznámiť pred uzatvorením kúpnej zmluvy. Tieto obchodné podmienky sú kupujúcemu kedykoľvek k dispozícii na adrese: https://eshop.tarani.sk/obchodne-podmienky/ a zároveň sú kupujúcemu zaslané ako príloha e-mailu súčasne s potvrdením o akceptácii objednávky a uzatvorení kúpnej zmluvy v zmysle článku ‎2.1 týchto obchodných podmienok.

6.2.17     Kupujúci súhlasí s použitím komunikačných prostriedkov na diaľku pri uzatváraní kúpnej zmluvy. Náklady, ktoré vzniknú kupujúcemu pri použití komunikačných prostriedkov na diaľku v súvislosti s uzatvorením kúpnej zmluvy (náklady na internetové pripojenie, náklady na telefonické hovory), znáša kupujúci sám.

6.2.18     Informácie o zrealizovaných objednávkach a uzatvorených kúpnych zmluvách sa archivujú vo webovom rozhraní obchodu najmenej päť (5) rokov od ich uzatvorenia, najdlhšie však po dobu podľa príslušných právnych predpisov. Tieto informácie nie sú prístupné tretím stranám.

7.           ODSTÚPENIE OD KÚPNEJ ZMLUVY KUPUJÚCIM - SPOTREBITEĽOM

7.1               Kupujúci, ktorý je spotrebiteľom, berie na vedomie, že podľa ustanovenia § 19 ods. 1 písm. c) a e) zákona č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých ďalších predpisov („Zákon o ochrane spotrebiteľa“) nie je možné odstúpiť okrem iného od kúpnej zmluvy na dodávku tovaru, ktorý bol vyrobený podľa požiadaviek kupujúceho alebo prispôsobený jeho osobným potrebám, alebo od kúpnej zmluvy na dodávku tovaru v uzavretom obale, ktorý z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov nie je vhodné vrátiť po jeho porušení spotrebiteľom.

7.2               Ak nejde o prípad uvedený v článku ‎7.1 týchto obchodných podmienok alebo o iný prípad, kedy podľa platných právnych predpisov nemožno od kúpnej zmluvy odstúpiť, má kupujúci právo odstúpiť od kúpnej zmluvy bez uvedenia dôvodu v súlade s ustanovením § 20 ods. 1 Zákona o ochrane spotrebiteľa do štrnástich (14) dní odo dňa prevzatia tovaru kupujúcim alebo ním určenou treťou osobou, ktorá nie je dopravcom, a v prípade, že predmetom kúpnej zmluvy je:

(a)    viac kusov tovaru, ktoré sa dodávajú samostatne, táto lehota začína plynúť odo dňa prevzatia posledného kusu tovaru;

(b)    tovar pozostávajúci z viacerých položiek alebo častí, táto lehota začína plynúť odo dňa prevzatia poslednej položky alebo časti tovaru.

7.3               Kupujúci je oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy podľa článku ‎7.2 týchto obchodných podmienok akýmkoľvek jednoznačným vyhlásením adresovaným predávajúcemu (na prevádzkarne predávajúceho, na e-mailovú adresu predávajúceho uvedenú vo formulári). Na dodržanie lehoty na odstúpenie od kúpnej zmluvy stačí odoslať vyhlásenie o odstúpení od kúpnej zmluvy pred uplynutím uvedenej lehoty. Na odstúpenie od kúpnej zmluvy môže kupujúci použiť aj vzorový formulár poskytnutý predávajúcim, ktorý tvorí prílohu týchto obchodných podmienok.

7.4               V prípade odstúpenia od kúpnej zmluvy v súlade s článkom ‎7.2 týchto obchodných podmienok sa kúpna zmluva od začiatku zrušuje. Tovar musí byť predávajúcemu vrátený do štrnástich (14) dní od odstúpenia kupujúceho od kúpnej zmluvy. Kupujúci je oprávnený vrátiť predávajúcemu tovar nasledovnými spôsobmi, a to: osobne na adrese prevadzky MAX TRADING s.r.o., Kollárova 528/1, 767 01 Kroměříž, Česká republika alebo emailom. Ak kupujúci odstúpi od kúpnej zmluvy, kupujúci znáša náklady spojené s vrátením tovaru predávajúcemu.

7.5               V prípade odstúpenia od zmluvy podľa článku ‎‎7.2 obchodných podmienok vráti predávajúci peňažné prostriedky, t. j. cenu tovaru vrátane nákladov na dodanie tovaru, prijaté od kupujúceho, do štrnástich (14) dní od odstúpenia od kúpnej zmluvy kupujúcim, za predpokladu, že kupujúci vráti v uvedenej lehote predávajúcemu zakúpený tovar alebo inak preukáže jeho vrátenie. Predávajúci vráti kupujúcemu peňažné prostriedky podľa predchádzajúcej vety rovnakým spôsobom, akým ich predávajúci od kupujúceho prijal. Ak kupujúci zvolil iný ako najlacnejší spôsob dodania tovaru, ktorý predávajúci ponúka, vráti predávajúci kupujúcemu náklady na dodanie tovaru iba vo výške zodpovedajúcej najlacnejšiemu ponúkanému spôsobu dodania tovaru. Predávajúci je tiež oprávnený vrátiť plnenie poskytnuté kupujúcim už pri vrátení tovaru kupujúcim či iným spôsobom, pokiaľ s tým kupujúci bude súhlasiť a nevzniknú tým kupujúcemu ďalšie náklady. Ak kupujúci odstúpi od kúpnej zmluvy, predávajúci nie je povinný vrátiť prijaté peňažné prostriedky kupujúcemu skôr, ako mu kupujúci tovar vráti alebo preukáže, že tovar predávajúcemu odoslal.

7.6               Kupujúci, ktorý je spotrebiteľom, je oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy aj vtedy, ak je predávajúci v omeškaní s odovzdaním tovaru na prepravu za účelom jeho dodania kupujúcemu, pričom nesplní svoju povinnosť odovzdať tovar na prepravu ani v dodatočnej primeranej lehote určenej kupujúcim. Kupujúci je oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy aj bez poskytnutia dodatočnej lehoty v prípade, že predávajúci odmietne dodať tovar alebo kupujúci pri uzatváraní kúpnej zmluvy oznámi predávajúcemu, že je potrebné dodať tovar v určitom presne stanovenom čase. Po odstúpení kupujúceho od kúpnej zmluvy podľa tohto článku ‎7.7 obchodných podmienok predávajúci bez zbytočného odkladu vráti kupujúcemu všetky peňažné plnenia, ktoré mu kupujúci zaplatil na základe kúpnej zmluvy.

7.7               Ak je kupujúcemu spolu s tovarom poskytnutý dar, darovacia zmluva medzi predávajúcim a kupujúcim sa uzatvára s rozväzovacou podmienkou, že ak kupujúci odstúpi od kúpnej zmluvy, darovacia zmluva vo vzťahu k takémuto daru zaniká a kupujúci je povinný dar spolu s tovarom vrátiť predávajúcemu.

8.                  ĎALŠIE PRÁVA A POVINNOSTI STRÁN, ALTERNATÍVNE RIEŠENIE SPOTREBITEĽSKÝCH SPOROV

8.1               V prípade, že kupujúci je spotrebiteľom, má právo podať predávajúcemu žiadosť o nápravu v súlade so zákonom č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov („zákon o ARSS“), ak medzi kupujúcim, ktorý je spotrebiteľom a predávajúcim vznikne spor z uplatnenia práv zo zodpovednosti za vady alebo ak sa kupujúci domnieva, že predávajúci porušil iné práva.

8.2               8.2 Vybavovanie žiadosti o nápravu spotrebiteľov zaisťuje predávajúci prostredníctvom elektronickej adresy tarani@tarni.cz alebo na telefónnom čísle +420775272929. Informáciu o vybavení žiadosti o nápravu či sťažnosti kupujúceho zašle predávajúci na elektronickú adresu kupujúceho.

8.3               Ak predávajúci odpovedal zamietavo na žiadosť kupujúceho podľa článku ‎8.2 týchto obchodných podmienok, predávajúci informuje spotrebiteľa na trvanlivom médiu o príslušných subjektoch alternatívneho riešenia sporov.

8.4               Kupujúci má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov, ak predávajúci na žiadosť kupujúceho podľa článku ‎8.2 týchto obchodných podmienok odpovedal zamietavo alebo na ňu neodpovedal do tridsiatich (30) dní odo dňa jej odoslania.

8.5               Subjektom alternatívneho riešenia sporov je Slovenská obchodná inšpekcia (https://www.soi.sk/sk/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov.soi) a oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname podľa § 5 ods. 2 zákona o ARSS .

8.6               Pri riešení sporov medzi predávajúcim a kupujúcim z kúpnej zmluvy uzavretej elektronickými prostriedkami je možné využiť platformu pre riešenie sporov on-line nachádzajúcu sa na internetovej adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr.

8.7               Kontaktným miestom podľa Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 524/2013 z 21. mája 2013, o riešení spotrebiteľských sporov on-line a o zmene nariadenia (ES) č. 2006/2004 a smernice 2009/22/ES (nariadenia o riešení spotrebiteľských sporov on-line) je Európske spotrebiteľské centrum v Slovenskej republike, so sídlom Mlynské nivy 44/A, 827 15 Bratislava, Ministerstvo hospodárstva SR, internetová adresa: https://esc-sr.sk/).

9.                  OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV

9.1               Predávajúci spracúva osobné údaje kupujúceho v súlade so všeobecným nariadením o ochrane osobných údajov (EÚ) 2016/679, zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a ďalšími súvisiacimi alebo vykonávacími predpismi v oblasti ochrany osobných údajov na účely plnenia kúpnej zmluvy. Tieto údaje zahŕňajú najmä údaje poskytnuté kupujúcim pri uzatváraní kúpnej zmluvy alebo poskytnuté v priebehu vzájomnej komunikácie s predávajúcim.

9.2               Ďalšie informácie o spracúvaní osobných údajov sú uvedené v samostatnom dokumente Zásady spracúvania osobných údajov, ktorý je súčasťou každej kúpnej zmluvy.

10.                  KONTAKTNÉ ÚDAJE PREDÁVAJÚCEHO

10.1           Kupujúci je oprávnený kontaktovať predávajúceho v súvislosti s kúpnou zmluvou prostredníctvom týchto kontaktných údajov:

(a)    telefónne číslo: + 420 775 272 929;

(b)    e-mailová adresa: tarani@tarani.cz; alebo

(c)    kontaktný formulár na webovej stránke.

10.2           10.2 Aktuálne kontaktné údaje predávajúceho sú uvedené na webovej stránke https://eshop.tarani.sk/kontakty/.

11.                  ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA

11.1           Ak vzťah založený kúpnou zmluvou obsahuje medzinárodný (zahraničný) prvok, zmluvné strany sa dohodli, že tento vzťah sa riadi právnym poriadkom Slovenskej republiky s vylúčením uplatňovania Viedenského dohovoru o zmluvách o medzinárodnej kúpe tovaru. Tým nie sú dotknuté práva spotrebiteľa vyplývajúce zo všeobecne záväzných právnych predpisov.

11.2           Ak je alebo sa stane niektoré ustanovenie týchto podmienok neplatné alebo neúčinné, neplatné ustanovenie sa nahradí ustanovením, ktorého význam je čo najbližší neplatnému ustanoveniu. Neplatnosť alebo neúčinnosť jedného ustanovenia nemá vplyv na platnosť ostatných ustanovení.

11.3           Kúpna zmluvy uzatvorená na základe týchto obchodných podmienok je uzatvorená na dobu určitú do jej splnenia.

11.4           Prílohu týchto obchodných podmienok tvorí:

(a)    Vzorový formulár na odstúpenie od kúpnej zmluvy; a

(b)    Reklamačný poriadok.

11.5           Tieto podmienky sú platné a účinné od 1.7.2024.


 

Vzorový formulár na odstúpenie od kúpnej zmluvy

Tento formulár vyplňte a zašlite spoločnosti MAX TRADING s.r.o. len v prípade, ak chcete odstúpiť od kúpnej zmluvy. Formulár sa vzťahuje len na kupujúceho, ktorý je spotrebiteľom.

Oznámenie o odstúpení od zmluvy do štrnástich (14) dní

Adresát: MAX TRADING s.r.o., Podolská 103/126, Podolí, 147 00 Praha 4, e-mail: tarani@tarani.cz, adresa dodania: Kollárova 528/1, Kroměříž 767 01.

Týmto oznamujem, že odstupujem od zmluvy o kúpe tohto tovaru:

 

Číslo objednávky (nepovinné):                                                                                                                               

Dátum objednávky (*) / dátum prijatia (*):

                                                                                                                                                                              

Vaše údaje:

Meno a priezvisko:                                                                                                                                                 

Adresa:                                                                                                                                                                 

Telefón (nepovinné):

                                                                                                                                                                              

Email (nepovinné):                                                                                                                                                 

Číslo bankového účtu, na ktorý žiadate vrátiť platby (nepovinné):

                                                                                                                                                                              

 

Dátum:                                              

 

Podpis (len ak sa tento formulár posiela v papierovej forme):

 

*) Nehodiace sa informácie prečiarknite alebo vyplňte.


 

REKLAMAČNÝ PORIADOK SPOLOČNOSTI

MAX TRADING s.r.o.

1.      ZÁKLADNÉ USTANOVENIA

1.1              Tento reklamačný poriadok spoločnosti MAX TRADING s.r.o., Podolská 103/126, Podolí, 147 00 Praha 4, IČO: 25331922, zapísanej v obchodnom registri vedenom Mestským súdom v Prahe, oddiel C, vložka 170503 („predávajúci“) upravuje základné vzájomné práva a povinnosti kupujúceho a predávajúceho vyplývajúce zo zodpovednosti predávajúceho za vady tovaru, ako aj samotný priebeh ich uplatnenia resp. reklamácie, pri uzatváraní kúpnych zmlúv prostredníctvom prostriedkov diaľkovej komunikácie, najmä prostredníctvom webového rozhrania internetového obchodu na adrese www.eshop.tarani.sk („reklamačný poriadok“).

1.2              Tento reklamačný poriadok je neoddeliteľnou súčasťou Obchodných podmienok MAX TRADING s.r.o. („OP“) a pokiaľ nie je uvedené inak, pojmy použité v tomto dokumente majú rovnaký význam ako je uvedené v OP. Práva a povinnosti neupravené týmto reklamačným poriadkom alebo OP sa riadia platnými právnymi predpismi Slovenskej republiky. Kupujúci je povinný oboznámiť sa s týmto reklamačným poriadkom a OP pred objednaním tovaru.

2.                 ZÁKONNÁ ZODPOVEDNOSŤ ZA VADY A NÁROKY KUPUJÚCEHO Z VÁD TOVARU

2.1              Práva a povinnosti zmluvných strán týkajúce sa práv z vadného plnenia, sa pokiaľ je kupujúci spotrebiteľom, riadia ustanoveniami príslušných všeobecne záväzných právnych predpisov, najmä zákona č. 40/1964 Zb., Občianskeho zákonníka, v znení neskorších predpisov („občiansky zákonník“); v prípade kupujúcich, ktorí nie sú spotrebiteľom sa vzájomné vzťahy riadia zákonom č. 513/1991 Zb., Obchodný zákonník.

2.2              Predávajúci zodpovedá za dodanie tovaru kupujúcemu v súlade s dohodnutými požiadavkami (§ 616 občianskeho zákonníka), ktoré sú obsiahnuté v kúpnej zmluve, a so všeobecnými požiadavkami (§ 617 občianskeho zákonníka), ktoré sú stanovené právnymi predpismi, technickými normami, či ktoré možno dôvodne očakávať od obdobného tovaru alebo s vyhlásením predávajúceho alebo výrobcu, a to najmä formou propagácie tovaru. Zároveň predávajúci zodpovedá za to, že používanie tovaru kupujúcim neznemožňujú alebo neobmedzujú práva tretej osoby, a to vrátane práv duševného vlastníctva.

2.3              Tovar má vady, ak predávajúci dodá kupujúcemu tovar v rozpore s článkom ‎2.2 tohto reklamačného poriadku. Vadou nie je opotrebenie spôsobené bežným používaním alebo v prípade použitej veci opotrebenie zodpovedajúce rozsahu jej predchádzajúceho používania.

2.4              Kupujúci má v súvislosti so zodpovednosťou za vady práva podľa § 621 až 624 občianskeho zákonníka.

2.5              Predávajúci zodpovedá za vadu, ktorú má tovar v čase jeho dodania kupujúcemu a ktorá sa prejaví do dvoch (2) rokov od dodania tovaru kupujúcemu; ak kupujúci oprávnene vytkne vadu predávajúcemu, lehota podľa predchádzajúcej vety neplynie po dobu, počas ktorej kupujúci nemôže tovar používať. Ak sa vada prejaví do uplynutia doby podľa predchádzajúcej vety tohto reklamačného poriadku, predpokladá sa, že ide o vadu, ktorú mal tovar už v čase dodania, ak predávajúci nepreukáže opak alebo ak je tento predpoklad nezlučiteľný s povahou tovaru alebo vady.

2.6              Ak kupujúci pri uzatváraní kúpnej zmluvy koná v rámci svojej podnikateľskej činnosti (alebo ak kupujúci nie je spotrebiteľom), lehota na uplatnenie práv z vadného plnenia tovaru je dvadsaťštyri (24) mesiacov od prevzatia tovaru.

2.7              V prípade, že sú v kúpnej zmluve, záručnom liste (podmienkach), reklame alebo na obale tovaru uvedené rôzne dĺžky záručnej doby, platí najdlhšia z nich.

2.8              V prípade existencie vád tovaru má kupujúci voči predávajúcemu nasledovné nároky zo zákonnej zodpovednosti za vady:

(a)    Právo na odstránenie vady tovaru (výmena tovaru alebo jeho oprava)

(1)      Ak má tovar vadu, ktorá je odstrániteľná, kupujúci je oprávnený si zvoliť či má záujem vadu tovaru odstrániť výmenou tovaru za iný tovar alebo jeho opravou. Kupujúci si nemôže zvoliť spôsob odstránenia vady, ktorý nie je možný alebo ktorý by v porovnaní s druhým spôsobom odstránenia vady spôsobil predávajúcemu neprimerané náklady s ohľadom na všetky okolnosti, najmä na hodnotu, ktorú by mal tovar bez vady, na závažnosť vady a na skutočnosť, či by druhý spôsob odstránenia vady spôsobil kupujúcemu značné ťažkosti. Na tieto účely je kupujúci povinný svoj výber oznámiť riadne predávajúcemu a odovzdať tovar predávajúcemu alebo ním určenej osobe.

(2)      Predávajúci je oprávnený vykonať odstránenie vady v primeranej lehote, ktorou je lehota nevyhnutná na vykonanie výmeny či opravy tovaru podľa možností predávajúceho. Predávajúci oznámi kupujúcemu presnú lehotu, v ktorej odstráni vady po vytknutí vady kupujúcim.

(3)      Predávajúci odstráni vadu v primeranej lehote po jej vytknutí tak, aby kupujúcemu nespôsobil značné ťažkosti, pričom sa zohľadní povaha veci a účel, na ktorý kupujúci vec kúpil.

(4)      Predávajúci je povinný prevziať vec na vlastné náklady, aby odstránil vadu. Ak si to vyžaduje demontáž veci, ktorej montáž bola vykonaná v súlade s povahou a účelom veci pred tým, ako sa vada prejavila, predávajúci vadnú vec demontuje a zmontuje opravenú alebo novú vec alebo uhradí náklady s tým spojené.

(5)      Predávajúci môže odmietnuť odstránenie vady, ak oprava ani výmena nie sú možné alebo ak by si vyžadovali neprimerané náklady s ohľadom na všetky okolnosti (napr. nedostatok požadovaného tovaru a pod.).

(6)      Po dokončení opravy alebo výmeny tovaru Predávajúci dodá Kupujúcemu opravený alebo vymenený tovar alebo vyzve Kupujúceho na jeho prevzatie. Ak kupujúci neprevezme vec v primeranej lehote po tom, čo ho predávajúci informoval o možnosti prevziať vec po oprave, má predávajúci nárok na poplatok za uskladnenie; ak sa strany nedohodnú na jeho výške, považuje sa za dohodnutú obvyklá výška. Ak kupujúci neprevezme tovar v lehote šiestich (6) mesiacov odo dňa, kedy ho mal prevziať, môže predávajúci tovar predať. Na predaj a ďalšie nakladanie s tovarom sa vzťahujú osobitné pravidlá stanovené príslušnými právnymi predpismi.

(b)    Právo na zľavu z kúpnej ceny tovaru alebo odstúpenie od kúpnej zmluvy

(1)      Kupujúci má právo na primeranú zľavu z kúpnej ceny tovaru alebo na odstúpenie od kúpnej zmluvy ak:

          (i)      predávajúci tovar neopravil ani nevymenil podľa článku ‎2.8 tohto reklamačného poriadku;

          (ii)      predávajúci odmietol odstrániť vadu tovaru podľa článku ‎2.8(a)‎(5) tohto reklamačného poriadku;

          (iii)      opakovane sa na opravenom alebo vymenenom tovare vyskytla rovnaká vada;

          (iv)      vada je takej závažnej povahy, že odôvodňuje okamžitú zľavu z kúpnej ceny alebo odstúpenie od kúpnej (t.j. od kúpnej zmluvy nemožno odstúpiť pre zanedbateľnú vadu); alebo

          (v)      predávajúci vyhlásil alebo je z okolností zrejmé, že vadu neodstráni v primeranej lehote alebo bez spôsobenia závažných ťažkostí pre kupujúceho.

(2)      Výšku zľavy z kúpnej ceny určí predávajúci po zohľadnení hodnoty tovaru s vadou a kúpnej ceny tovaru, ako aj ďalších zákonných predpokladov. Primeraná zľava sa určí ako rozdiel medzi hodnotou veci bez vady a vadnej veci, ktorú kupujúci dostal.

(3)      Kupujúci nie je oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy, ak sa spolupodieľal na vzniku vady, ak to umožňujú platné právne predpisy, alebo ak ide o zanedbateľnú vadu (napr. tovar možno ďalej bez väčších problémov používať a pod.);

(4)      Ak sa kúpna zmluva týka kúpy viacerých tovarov, kupujúci môže od nej odstúpiť len vo vzťahu k vadnému tovaru. Vo vzťahu k ostatným tovarom môže odstúpiť od kúpnej zmluvy, len ak nemožno dôvodne očakávať, že bude mať záujem ponechať si ostatné tovary bez vadného tovaru;

(5)      Ak kupujúci odstúpi od zmluvy, predávajúci vráti kupujúcemu kúpnu cenu do štrnástich (14) dní, najneskôr bez zbytočného odkladu po tom, čo mu kupujúci reklamovanú vec doručí alebo po tom, čo mu kupujúci preukáže, že vec odoslal.

2.9              Ustanovenia tohto reklamačného poriadku sa neuplatňujú, ak:

(a)    vada existovala už v čase prevzatia a pre takúto vadu je dohodnutá zľava z kúpnej ceny;

(b)    vada bola spôsobená nadmerným zaťažením alebo používaním v iných podmienkach, ako sú vhodné pre tovar;

(c)    vadu spôsobil kupujúci a bola spôsobená nesprávnym používaním, skladovaním alebo nesprávnou údržbou v rozpore s pokynmi predávajúceho a výrobcu alebo iným zásahom kupujúceho alebo mechanickým poškodením, alebo

(d)    vada bola spôsobená vonkajšou udalosťou, ktorú predávajúci nemohol ovplyvniť.

2.10              Kupujúci berie na vedomie, že v prípade doručenia tovaru prostredníctvom balíkovej služby alebo iného prepravcu je kupujúci povinný skontrolovať neporušenosť obalu zásielky, lepiacich pások a v prípade pochybností, že zásielka má vady, má právo odmietnuť prevzatie neúplnej alebo poškodenej zásielky.

3.                 PROCES REKLAMÁCIE

3.1               V prípade, že kupujúci má záujem uplatniť si nároky zo zodpovednosti za vady tovaru u predávajúceho, kupujúci je povinný vytknúť vadu tovaru do dvoch (2) mesiacov, od kedy sa o existencii vady dozvedel, najneskôr však v lehote podľa článku ‎2.5 tohto reklamačného poriadku. Kupujúci je najmä povinný pred prevzatím tovaru ho riadne skontrolovať, či nemá kvantitatívne alebo kvalitatívne vady.

3.2               Kupujúci má právo uplatniť reklamáciu u Kupujúci má právo uplatniť reklamáciu poštou alebo elektronicky na e-mailovej adrese tarani@tarani.cz alebo telefonicky na čísle +420 775 272 929. Kupujúci je povinný preukázať, že je oprávnený uplatňovať práva z nárokov za vady u predávajúceho, a to buď predložením dokladu o kúpe, záručného listu, alebo iným hodnoverným spôsobom.

3.3               Ak kupujúci má záujem vykonať reklamáciu formou diaľkovej komunikácie (napr. poštou alebo e-mailom), je povinný predávajúcemu poskytnúť informácie o (i) označení tovaru, (ii) vade tovaru (jej popis), (iii) kontaktných údajoch kupujúceho na účely vybavenia reklamácie, (iv) poskytnutí informácií o kúpe tovaru a oprávnenosti reklamácie tovaru (napr. priložením faktúry, dokladu o kúpe a pod.) a (v) požadovanom spôsobe vybavenia reklamácie, a odoslať tieto informácie predávajúcemu na adresu predávajúceho alebo elektronicky na adresu elektronickej pošty predávajúceho, ako sú uvedené v článku ‎3.2 tohto reklamačného poriadku. Kupujúci je v takomto prípade povinný doručiť predávajúcemu kompletný tovar, ktorý je predmetom reklamácie a tento tovar vhodne zabaliť, ako aj zvoliť vhodný spôsob prepravy.

3.4               Kupujúci je oprávnený na vytknutie vady podľa článku ‎3.3 použiť vzorový reklamačný formulár, ktorý tvorí prílohu tohto reklamačného poriadku.

3.5               V nadväznosti na vytknutie vady tovaru, po prevzatí reklamovaného tovaru a preukázaní jeho zakúpenia a trvania doby zodpovednosti za vady, predávajúci je povinný vydať kupujúcemu písomné potvrdenie, v ktorom uvedie, kedy kupujúci, ktorým je spotrebiteľ, reklamáciu uplatnil, čo je jej obsahom, aký spôsob vybavenia reklamácie spotrebiteľ požaduje, predpokladanú dobu odstránenia vady a kontaktné údaje kupujúceho za účelom poskytnutia informácie o vybavení reklamácie.

3.6               Reklamácia vrátane odstránenia vady musí byť vybavená a spotrebiteľ o tom musí byť informovaný do tridsiatich (30) dní odo dňa uplatnenia reklamácie, ak dlhšia lehota nie je odôvodnená objektívnym dôvodom, ktorý predávajúci nemôže ovplyvniť.

3.7               Predávajúci informuje kupujúceho o vybavení reklamácie, prípadnom predĺžení lehoty, možnosti vyzdvihnutia si opraveného alebo vymeneného tovaru alebo o iných skutočnostiach písomne a vhodným spôsobom na kontaktné údaje kupujúceho uvedené v zákazníckom účte alebo poskytnuté pri vytknutí vady.

3.8               V prípade úspešného uplatnenia si práva kupujúceho na zľavu z kúpnej ceny tovaru bude zľava kupujúcemu vyplatená rovnakým spôsobom, aký použil kupujúci pri zaplatení kúpnej ceny tovaru, ak kupujúci výslovne nesúhlasí s iným spôsobom úhrady.

3.9               V prípade, že si kupujúci úspešne uplatnil právo na odstúpenie od kúpnej zmluvy podľa platných právnych predpisov, uplatní sa nasledovný postup:

(a)    kupujúci je povinný vrátiť predávajúcemu vadný tovar na náklady predávajúceho;

(b)    predávajúci vráti kupujúcemu kúpnu cenu tovaru do štrnástich (14) dní odo dňa vrátenia tovaru predávajúcemu alebo po preukázaní, že kupujúci zaslal tovar predávajúcemu, podľa toho, ktorý okamih nastane skôr; a

(c)    predávajúci vráti kupujúcemu kúpnu cenu tovaru rovnakým spôsobom, aký použil kupujúci pri zaplatení kúpnej ceny, ak kupujúci výslovne nesúhlasí s iným spôsobom úhrady.

3.10               V prípade, že predávajúci odmietne zodpovednosť za vady tovaru, dôvody odmietnutia písomne oznámi kupujúcemu. Kupujúci je oprávnený opakovane vytknúť rovnakú vadu tovaru predávajúcemu len na základe znaleckého posudku alebo odborného stanoviska vydaného akreditovanou osobou, autorizovanou osobou alebo notifikovanou osobou, ktorým sa preukáže zodpovednosť predávajúceho za vadu tovaru. v takom prípade predávajúci nie je oprávnený odmietnuť zodpovednosť za vady.

3.11               Kupujúci, ktorý je spotrebiteľom, má voči predávajúcemu právo na náhradu účelne vynaložených nákladov, ktoré mu vznikli v súvislosti s vytknutím vady, za ktorú zodpovedá predávajúci a uplatnením práv zo zodpovednosti za vady, ak takéto právo uplatní u predávajúceho najneskôr do dvoch (2) mesiacov od dodania opraveného alebo náhradného tovaru, vyplatenia zľavy z ceny alebo vrátenia ceny po odstúpení od zmluvy.

3.12               V prípade, že kupujúci nie je spotrebiteľom, lehota podľa článku ‎3.6 tohto reklamačného poriadku sa neuplatní, ale predávajúci sa zaväzuje vybaviť reklamáciu v čo najkratšom čase s ohľadom na odborné posúdenie tovaru predávajúcim alebo výrobcom.

4.                 ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA

4.1               Práva a povinnosti predávajúceho a kupujúceho neupravené týmto reklamačným poriadkom sa riadia príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi Slovenskej republiky, najmä občianskym zákonníkom.

4.2               V prípade nespokojnosti s postupom predávajúceho pri reklamácii má kupujúci, ktorý je spotrebiteľom, právo, v prípadoch ustanovených zákonom č. 391/2015 Z. Z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov, obrátiť sa na subjekt alternatívneho riešenia sporov, napr. na:

Slovenská obchodná inšpekcia

ústredný inšpektorát

Odbor pre medzinárodné vzťahy a alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov

Bajkalská 21/A, p. p. 29

e-mail: adr@soi.sk alebo asr@soi.sk

telefón: +421 (0)2/58 27 21 23, +421 (0)2/58 27 21 41

fax: +421 (0)2/53 41 49 96

4.3               Predávajúci môže znenie tohto reklamačného poriadku kedykoľvek zmeniť alebo doplniť. Toto ustanovenie však nemá vplyv na práva a povinnosti vyplývajúce z kúpnych zmlúv uzavretých pred nadobudnutím účinnosti nového reklamačného poriadku.

4.4               Tento reklamačný poriadok nadobúda platnosť a účinnosť dňa 1.7.2024.

 

Vzorový formulár pre uplatnenie reklamácie

(reklamačný formulár)

Tento formulár vyplňte a zašlite spoločnosti MAX TRADING s.r.o. len v prípade, ak chcete uplatniť právo zo zodpovednosti za vady podľa reklamačného poriadku spoločnosti MAX TRADING s.r.o..

Adresát: MAX TRADING s.r.o., Podolská 103/126, Podolí, 147 00 Praha 4, e-mail: tarani@tarani.cz, adresa dodania: Kollárova 528/1, Kroměříž 767 01

Kupujúci:

Meno a priezvisko:                                                                                                                                                                                                                            

Adresa:                                                                                                                                                                                                                            

Telefón:                                                                                                                                                                                                                          

E-mail:                                                                                                                                                                                                                            

Číslo bankového účtu:                                                                                                                                                                                                                           Reklamovaný tovar:

Označenie tovaru:                                                                                                                                                                                                                          

Číslo dokladu:                                                                                                                                                                                                                            

Číslo objednávky a dátum predaja (odoslania objednávky):                                                                                                                                                                                                                            

Popis vady:

Obsah balíka pri odovzdaní na reklamačné konanie:

Preferovaný spôsob vybavenia reklamácie (v súlade s Reklamačným poriadkom spoločnosti MAX TRADING s.r.o.) (označte krúžkom):

a) oprava

b) výmena

 

V prípade nemožnosti vykonania opravy alebo výmeny tovaru, resp. za splnenia podmienok podľa Reklamačného poriadku spoločnosti MAX TRADING s.r.o., preferujem ako spôsob vybavenia reklamácie (označte krúžkom):

 

a) zľava z kúpnej ceny

b) odstúpenie od zmluvy

 

Dátum:                                                

Podpis: